Politika kvalitete

E-mail Ispis

Ukupni poslovni uspjeh i profesionalna afirmacija OSKAR-a izravno ovisi o povjerenju kupaca u kvalitetu naših usluga i proizvoda (predavanja, savjetovanja, programi, projekti, studije i analize).

 

Poslovni uspjeh usko je povezan i s izgradnjom osjećaja korisnosti i neophodnosti takvih usluga i proizvoda kod kupaca i budućih kupaca naših usluga i proizvoda. Zadovoljstvo korisnika naših usluga treba proisteći iz načina i kvalitete rada (savjetničkoga i nastavničkoga), koji polazi od stručnosti, suvremenog oblikovanja nastavnog i didaktičkog materijala, prihvatljivosti metoda i metodologija rada te primjene suvremenih sredstava i pomagala.

Suradnički poslovni odnosi i način poslovnog komuniciranja u toku pripreme i davanja usluga, kao i stalna briga o kupcu i po završetku ugovorenih obveza, odrednica je ponašanja OSKAR-ovih zaposlenika i suradnika.

Pod kvalitetom razumijevamo potpuno ispunjavanje želja kupca te svih zainteresiranih strana, koje su pismeno utvrđene, usmeno dogovorene ili identificirane obradom marketinških podataka. Kvaliteta jest ono što kupac time razumijeva, odnosno ono što naglasi u ugovoru ili narudžbi. Pored ispunjenja želja, potreba i zahtjeva kupaca, kvalitetu određuje i zadovoljstvo zaposlenika i suradnika, partnera, vlasnika i društvene zajednice.

Minimalna razina kvalitete istodobno je ispunjenje zahtjeva sustava normi ISO 9001:2008.

Osiguranje kvalitete OSKAR-a prati naše usluge na svim razvojnim, pripremnim i uslužnim razinama, odnosno sve do završne analize kupca, naknadnih savjetovanja te stalne brige za naše kupce - bez obzira jesu li u tijeku neke ugovorene obveze ili ne. Prema našem stajalištu, kvaliteta je OSKAR-a potvrđena tek kad me se nakon prve aktivnosti, isti kupci ponovno obrate nekoliko puta.

Kvaliteta u djelatnosti OSKAR-a nastaje na svakom radnom mjestu njegovih zaposlenika i vanjskih suradnika. Odgovornost za OSKAR-ovu kvalitetu snosi svaki zaposlenik, vanjski suradnik i kooperant. Stalno obrazovanje i usavršavanje menadžmenta, djelatnika i vanjskih suradnika jamči da će se naši ciljevi kvalitete dostići i racionalno realizirati.

Kvaliteta naših usluga jamči se sustavom kvalitete opisanom u Priručniku kvalitete i pripadajućoj dokumentaciji. Jamstvo kvalitete proističe iz procesno orijentiranoga i strogo definiranog sustava upravljanja, unutar kojega su definirane funkcionalne i procesne nadležnosti te dokumentirana provedba svih postupaka. Svi zaposlenici i vanjski suradnici obvezni su surađivati u poboljšanju kvalitete naših usluga, i to kvalitetnom provedbom odnosnih postupaka, a rješenja iz Priručnika dužni su poštovati kao obveznu službenu uputu.
 
U Zagrebu, 27. siječnja 2009.                           
 
Direktor:
Prof.dr.sc. Marko Bešker

 

 


 

 

 

 

 

 

Ažurirano ( Četvrtak, 16 Prosinac 2010 11:45 )  

20. rođendan OSKAR-a

Poštovani klijenti, suradnici i poslovni partneri

24. travnja 1991., točno prije 20. godina, Oskar d.o.o. je započeo s radom.

Oskar tim.

Certifikat

Certifikat

Novo!

U PRAVO VRIJEME
NOVI PROIZVOD!!!


"VENTURE 08"
(softver i metodologija)
Suvremeni menadžerski alat za
KONTINUIRANU IDENTIFIKACIJU OPASNOSTI I UPRAVLJANJA RIZIKOM POSLOVANJA
(u projektima i procesima).
Jednostavna, brza, efikasna borba protiv svih rizika poslovanja.

Kontakt: Prof. dr. sc. Marko  Bešker
OSKAR d.o.o. Zagreb; +385 98 279 384
E mail: marko.besker@oskar.hr

Anketa

Kako Vam se dopada naš novi web?
 

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 36 
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva
INTER-ING d.o.o.